Alex Schulman



Det fina med det här landet är ju att man får uttrycka vad man tycker tack vare yttrandefriheten och en som är duktig på att främst dissa allt han inte gillar något kapitalt är Alex Schulman. Tack för att jag då får dissa Alex Schulman! Jag tycker att han är en tönt.


Han har sina åsikter klara om det som är dåligt, fånigt osv och är sällan sen med att meddela det. Jag kan inte låta bli att bli att häpnas över att en man som är programledare för t.e.x "Veckans kanin" och "Paradise Hotel" är så snabb med att snacka ner andra program, programledare etc. Själva tanken i "Veckans kanin" är väl inte så dum då de pratar om de som betett sig konstigt eller gjort något korkat senaste veckan men resten är ju rent och skärt barnprogram för vuxna. "Paradise Hotel" tänker jag inte ens lägga någon större energi på att kommentera, IQ badboll är fullgott.


En man som förut kunde vara ganska rolig och framförallt i många fall framstod som smart har totalt sänkt sig själv i töntig massmedial nollintelligens. Tycker jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0