JUL

Här närmar sig julen i sjukdomens tecken. Julia är vissen, Lova hostar så hon kräks (har dock fått bricanyl nu så vi hoppas på en förbättring), både Fred och jag håller på att bli förkylda och jag kämpar med en värkande mun :-(


Hade tänkt jobba imorgon men jag fixar det inte, dels mår jag inte bra och dels är jag helt slut. Har varit för mycket sista tiden, bara vaknätter sätter sina spår....


MEN, vi har tak över huvudet, mat i kylen, gran med paket under, våra barn behöver inte uppleva misshandel, fylla eller annat missbruk... Allt detta är lite extra tänkvärt i dessa tider.


Finns så oerhört mycket att vara tacksam för.


Önskar nu er alla en riktigt GOD JUL ! Hoppas ni får en fin helg med god mat och sällskap av nära och kära....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0