Fortsatt sjuk

Jag mår så himla konstigt! Började fundera lite idag vad det kan vara, vilket man egentligen inte ska göra för det slutar alltid vid någon cancerform vilket är min största skräck att någon i min omgivning eller jag själv ska drabbas av. Läste dock om havandeskapsförgiftning, det är väldigt ovanligt såhär tidigt (är i vecka 22) men det händer. Känner mig helt slut, orkeslös liksom, illamåendet är i princip konstant och en malande huvudvärk. När jag läser om symptomen på HF så stämmer de men å andra sidan har jag inte varit hos bm på några veckor så vet inte om blodtrycket är högt eller statusen på urinprov vilket också spelar roll (störst roll) i diagnos HF. Kanske skulle slå en pling till bm imorgon för att bolla lite i alla fall. Vore ju förödande att få HF såhär tidigt, bådar inte gott främst inte för lille killen i magen. Hemska tanke!


Vill bara börja må bra nu, att det ska vända! Vore ju trevligt om jag orkade göra något annat än gå mellan köksbordet och sängen och sängen och toaletten....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0