Vad är det här för knäppt svar?!?!?!

Skickade ett mess till en tjej ang en annons på blocket igår. En barnsäng. Då sambon inte har möjlighet att hämta sängen förrän tidigast tors så skrev jag det till den här tjejen och frågade om det var okej. Hennes svar: "Jag håller sängen till er till tors kväll. Hör av er om vilken tid ni kan komma på tors. Jag hör av mig om någon vill köpa den innan".


Eeeeeeehhhhhhhh????? Jag håller sängen åt er, betyder för mig att hon håller sängen till oss. Nästa mening, jag hör av mig om någon vill köpa den innan betyder för mig att hon tänker sälja den innan tors om någon annan kan/vill köpa den innan dess. Mycket märkligt. Mycket märklig människa.


Jag orkade inte bry mig utan avvaktar helt enkelt till tors så får vi väl se. Ev kan vi hämta den imorgon kväll. Hade dock lust att bara skriva "Goddag yxskaft!" :-D



Kommentarer
ÅSA



Jätte fin blogg :D älskar bakgrunden!

2010-11-23 @ 16:11:12
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Nina

Åh tack så mycket, vad snällt sagt!

2010-11-23 @ 16:29:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0