Återhämtning

På kvällen när alla barn lagt sig (och somnat!) är en förälders egentid, tid för återhämtning. Den där tiden du behöver för att sen vara en bra förälder. Lite god nattsömn på det med så är du en toppenförälder ;-)


Så jag borde egentligen lägga mig, misstänker att det blir en del vak inatt. Natten till idag var inte mycket sammanhållen sömn för min del utan kortare stunder här och där. Dagen har sen fortsatt i lite samma anda. Elliot har inte sovit något längre pass utan bara velat tutta hela hela tiden. Så länge han har fått göra det så har han hållit sig ganska lugn men jag har ju haft en riktigt sjuk och ynklig 2-åring med :-S Hon var så grymt vissen på förmiddagen. Hon ville så gärna bli buren och bara vara nära mig och blev så uppgivet ledsen när hon insåg att det inte gick för att Elliot typ bodde i min famn. Till slut fick hon i alla fall krypa upp i mitt knä och det gick trots att Elliot låg och åt där :-) Tog väl 5 min så sov hon.


Mina fina små ynkliga älsklingar ♥


På eftermiddagen piggnade Lova till om än hon fortfarande hade 38,6 i feber och med panodil i kroppen och ett par timmars sömn på dagen så slocknade hon inte för natten förrän 21 :-O


Så jag bara måste vara uppe en stund nu. Göra det här, blogga, surfa lite, plocka i ordning och bara vara en stund innan jag lägger mig. Elliot sover nämnligen nu med :-) Jag behöver det trots att ögonen går i kors av trötthet :-S


Att behöva vuxentid, egentid, tid för återhämtning är inget konstigt. Jag behöver det, måste ha det men jag älskar inte mina barn mindre för det. De är det bästa, finaste och vackraste jag har. Orubbligt! ♥♥♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0