Barnvagn

Jag saknar enkeltheten i att kunna gå ut på promenad med bara Elliot när vi är själva, det känns lite otympligt att dra runt bara lilla honom i syskonvagnen. Så, jag har kollar på blocket efter något billigt som jag kan ha här hemma för promenader med bara honom.


Hittade idag en som jag ringde på. Den fanns kvar så när jag hämtat Lova så åkte jag och tittade på den och köpte den. 400 kr för den och en mjuklift. En sittvagn, mörkgrå och lite vinröd. Ingen jag skulle köpt annars men den har de funktioner som jag kände att jag önskade, fullt liggläge, ställbart handtag, vändbart handtag för att byta färdriktning, stor suflett, enkel att fälla ihop. Så nu kan vi promera på förmiddagarna. Den var lite tung tyckte jag men det kan vara bra då jag behöver lite motstånd när jag ska ut och röra på fläsket :-D


Mannen i huset är ju flyttkarl ikväll och jag har ingen lust att stå vid spisen faktiskt så ikväll får det bli pizza. Julia vill gärna se Talang så det får bli pizza innan och sen mys framför tv:n. Ska se om Lova vill vara vaken lite längre och kolla tv en liten stund med oss med :-)


Trevlig fredag kväll allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0