Bullbak

När vi kom från dagis efter att ha hämtat liten Lova så gjorde jag en bulldeg. På skoj med ett visst allvar i sa jag till Julia som låg och läste bok på soffan att " ska vi slå vad om att Elliot vaknar så fort jag ska börja baka ut sen". & vad hände :-D Jag hann dela degen i två delar och börja kavla den ena så vaknade han. Så det fick bli amning och sen baka ut bullarna med Elliot i bärselen, därför blev det "kluttbullar" när man skär rullar istället för de snurror jag brukar göra. Snabbt skulle det liksom gå :-D





Sen när jag bakar klart DÅ somnade Elliot i bärselen!




I höstas planterade jag och barnen lökarna från minipåskliljor som vi sparat från påsken förra året och idag upptäckte Julia genom köksfönstret att blommorna kommit upp så hon hämtade kameran och zoomade in lite snyggt ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0