B.U.S

Är ju barnsligt förtjust i det mesta vad skönhetsvård heter. Krämer, smink, parfymer etc. Är inte på något sätt den som alltid sminkar mig och är välsminkad och stylad men jag gillar det där lilla extra när man ska iväg på något samt att jag är intresserad av att sköta om huden osv.

 

Nu hoppas jag att min kära svägerska läser min blogg för nu ska jag tipsa om BUS, hon eftersökte det nyligen på sin blogg :-) Jag solar inte solarie och har aldrig gjort, är noga med solfaktor när jag solar ute. Färg vill man ju dock gärna ha. Som småbarnsmamma är det sällan tid ges till att få någon schysst bränna och då är BUS kalasbra. Börja några dagar innan du ska på någon tillställning eller om du bara känner för att bygga upp en bränna kanske.

 

De flesta luktar rent ut sagt illa och de blir lätt orangea, flammiga och inte alls bra. Jag har en favorit, en dyr sådan. Diors, den ger en fin solbränna och ett litet lätt skimmer som gör huden superfräsch.

 

Men nu har Lóeral kommit med en i sprayform som jag testat. Verkar toppenbra. Blir jämn och fin och luktar inte alls sådär illa som alla andra BUS. Inte orange i resultatet heller. Minuset är möjligen att det är lite svårt att spraya t.e.x armar själv och få det bra men övning ger färdighet ;-) Jag har bara testat då jag nyligen köpt den men ska framöver se om det går att få till en bra bränna med den.

 

Den finns på Kicks där jag själv köpte den men såg den igår på Åhléns och de hade kampanjpris på den nu, 140 kr. Ordinarie 175 kr. Ber om ursäkt för den dåliga bilden :-S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0