Dagen innan Valborg...

...så fixar skolorna här en liten våreld då vi faktiskt inte har någon här på orten på just Valborgsmässoafton. Det säljs en massa saker, både sånt eleverna bakat och gjort och även annat. Brukar vara riktigt trevligt om än det alltid tycks blåsa kalla vindar just denna kväll.


Julia som är med i elevrådet var då tilldelad att stå i ett stånd, hon skulle stå i mumsmums katapulten :-)


För oss andra blev det dock inget i år :-( De små barnen hade en riktigt dålig dag och grät ikapp av övertrötthet här redan innan kl 18 och jag själv har så (ursäkta) djävulskt ont av min tandinflammation. Så det sista jag kände för att var att ge mig ut bland folk. Får bli nästa år igen...


Fick ett nytt penicllin idag som jag hoppas innerligt ska hjälpa. Fick inga andra smärtstillande då tandläkaren inte visste om det fanns något eftersom jag ammar så jag är förvisad till fortsatt intag av ipren och panodil som hjälper föga. På natten när jag ligger hjälper de inte ett smack. Dessutom känns det som jag knaprar dessa tabletter som godis i hopp om att värken ska lätta så den dosen känns inte som amningsvänlig heller. Men det är väl inget han ska ta skada av min lilla älskling, hoppas jag.


Dags för lite mat, kan tugga på ena sidan i alla all :-) Sen hämta Julia.


Fortsatt trevlig lördagkväll allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0