Långfredagen

Igår var det Långfredagen och vi skulle egentligen haft kalas. Kalas för att fira Lovas 2-årsdag och för att fira Elliots ankomst då inget av det blivit av pga sjukor hela tiden. När vi bjöd in visade det sig att det var många som inte kunde komma så vi struntade i det. I sista stund bestämdes dock att min kusin Markus med familj och brorsan med familj skulle komma i alla fall :-)


Blev en bra eftermiddag. Alla goa små ungar lekte. Vi fikade och sen fick barnen vara ute i det vackra vädret förstås.




Alicia 3 veckor. Mina barns minsta lilla syssling




Alicia i mamma Kriztins famn




Barnens kusin Ewelyn, hennes mamma Malin och min bror Joel med ryggen mot kameran :-)




Min kusin Markus och hans Kriztin




B1 & B2 ;-) Nej sysslingarna Alva och Lova :-)




Kommentarer
Lauritzmette

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-09-30 @ 11:01:18
URL: http://lauritzmette.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0