Lekplats under konstruktion

Igår fixade vi staket och staketstolpar, vi ska nämligen göra som en liten lekplats till barnen och ha staket runt där. Staketet mest för de små barnen så vi eliminerar risken ytterligare att ge sig ut på grusvägen utanför där dessvärre en del bilar bränner på rätt bra. Så om det bara slutar blåsa någon gång så kan vi kanske sätta igång med det projektet. Idag har Lova och Fred hämtat ny sand i grustaget till sandlådan och Fred har öst ur den gamla och fyllt på med ny fräsch :-)


Rutschkanan ska stå där med och så letar vi gungställning.

 

Idag har jag sovit med Elliot på förmiddagen och det var så sköönt. Känner mig mycket piggare nu. Var på BVC med honom igår förresten och han ökar stadigt i vikt, inte konstigt med all tid han tillbringar vid tutten :-P 4860 gram, 56,5 cm lång och 38,5 cm i huvudomfång. Längs och huvud har börjat plana ut i kurvan som det brukar och vikten har börjat gå rakt uppåt :-O ;-)

 

Har nu dansat runt med snabeldraken och skulle vilja göra en bulldeg men lilleman är inte riktigt på det humöret för att det känns som rätt läge för bullbak.


Ska se om jag kan smita iväg til affären alldeles ensam i alla fall, handla lite småsaker bara. Om inte Elliot hunnit lacka ur redan innan jag kommit iväg ;-)


Trevlig fredag kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0