Onsdag

Lillplutten sover i vagnen ute på verandan, väl påklädd och omstoppad för idag var det ingen värme minsann. Jag och flickorna ska äta frukost och så tänkte jag hinna med en dusch innan Elliot vaknar.


Fred kommer hem vid lunch då jag ska till tandläkaren kl 13 :-( Gillar det INTE! Hoppas utöver den allmänna obehagskänslan att gå till tandläkaren att just min tandläkare inte är lika bitsk idag. Dock är jag ingen lipsill idag så jag ska nog klara av att bita ifrån i så fall, vara mitt gamla vanliga jag :-) Lova har eftermiddagstid på dagis så när de släppt av mig hos tandl så åker de vidare till dagis med Lova. Kl 16 ska hon hem igen :-)


Trevlig onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0