Ont byttes mot ont :-(

Igår kväll var Elliot bökigare än vanligt och det tog lång tid att få honom att somna. Idag har han inte sovit ett enda långpass, är grinig och fiser massor! Jag har funderat på vad det kan bero på, om det var maten jag åt igår men så helt plötsligt slog det mig och jag googlade. & visst var det så. Det är de här som spökar:




Mitt penicillin, Kåvepenin.


Jag blir alltid kass i magen på alla tänkbara sätt när jag äter penicillin och tanken slog mig att det ju går över i mjölken och att Elliot kanske kan få samma biverklningar. & visst var det så. De kan få precis samma biverkning som oss som äter det.


SUCK! :-(


Jag har ju liksom 5 dagar kvar att äta det där skiten. Stackars Elliot :-( Skulle ju vilja sluta omedelbums men då kommer väl värken som ett brev på posten så jag antar att vi måste härda ut, både jag och lilleman.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0