Påskmiddag

Det blev en stressig förmiddag. Elliot var inte på humör så jag fick liksom inte det gjort som behövdes. Den pojken nöjer sig nämligen inte med att bli buren när han ligger och är ledsen utan han ska tutta. & jag bara måste ju göra lite annat ibland...


Halv ett skulle vi vara hos svärmor på påskmiddag och det var vi :-) Mamma var medbjuden vilket var mycket trevligt. Både min mamma och Freds mamma lever ensamna då deras män är bortgångna.
En massa god mat och fika har vi tryckt i oss :-)







Hon ser knappt ut under luggen lilla trulmajan ;-)




Sussar sött


Ikväll däremot undrar jag om han inte haft ont i magen lilla killen. Inte velat äta alls utan bara tutta, återigen det olösliga dilemmat tutta men inte äta, och gråtit och gråtit. Nu sover han dock men vaknar med jämna mellanrum. Hoppas det bara var tillfälligt.


Jag har grym huvudvärk ikväll så ska försöka komma i säng tidigt.


Imorgon fm kommer min kompis Anna hit med sin lilla Millie på en fika :-) Fred ska fixa med bilen samt att vi måste försöka fixa en hel andra massa saker imorgon seneftermiddag/kväll när vi kommit hem som vi inte hunnit under påsken. Fler gemensamt lediga dagar skulle behövas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0