PO.P

Är lite dålig på att lägga ut "shoppingbilder". SÅ, här kommer då senaste inköpet från Polarn & Pyret till liten Elliot :-) På rea var det dessutom, det gillar jag. Eller rättare sagt jag gillar när det inte bara är skräp på reor.



Fint tyckte jag :-) Mössan har han redan invigt.PO.P


Jag är en sån som är ett stort fan av Po.p vad gäller vissa av deras grejer och vissa andra inte. Deras skaljacka och WS har varit oslagbar till alla barnen. Vinteroverallen tycker jag sådär om faktiskt. En del kläder är kalas i kvaliteten andra tappar färg snabbt i tvätten som vilket billigare märke som helst skillnaden är ju då bara att Po.ps grejer inte är billiga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0