:-(

Julia ringde hem på sin sista rast, kvittrig och glad och frågade om hon fick ta med en kompis hem och ja det fick hon :-) När de sen kom hem, de åkte skolbuss och Wilmer åkte med samma tur, så såg jag direkt på henne att det var något. Hon sa att det var migrän på gång, hon såg halvt och hade lite huvudvärk. Jag tog direkt fram tabletter och förpassade henne sen i liggläge. Dessvärre var det försent :-( Det blev värre och värre och hon sa att det sprängde i ögonen. Så jag mörklade och bäddade iordning i vårat sovrum så hon fick lägga sig där. Där låg hon sen i 3 timmar innan hon kom ut, vi tittade givetvis till henne ibland. Hon kom ut och åt litegrann och ville sen så gärna fixa och greja men huvudvärken satte stopp så efter att hon pillat i sig lite att äta och en tablett till så gick hon och la sig.

Det har varit grymt kvalmigt här idag så det i kombination med alla spänningar som släppte i och med att första skoldagen var gjord så kom detta som ett brev på posten :-( Borde jag väl tänkt på men såhär första skoldagen missade jag helt att se till att hon hade tabletter i väskan som hon annars har... Var bara för mycket att tänka på imorse :-S

Hoppas att hon vaknar pigg imorgon och inte ska ha eftersläntande huvudvärk.

Tycker så synd om henne :-(  ♥
 Känns så typiskt att det skulle komma när allt gått så bra men det är som det är, bara hoppas på att hon som sagt mår bra imorgon :-)

Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0