Det är full syning...

... så har inte kommit till att blogga på flera dagar.

I lördags var vi på Kolmården med brorsan och hans familj. En toppendag, kalasväder och alla djur visade sig duktigt ;-) När vi i princip var klara så öppnade sig himlen och det fullkomligen öste ner regn. Så vi var allt annat än torra när vi satte oss i bilen men vi gick in en sväng på Tropikariet innan vi åkte så vi hann torka lite där :-)



I söndags åkte vi ner till Vimmerby för att kolla på sista matchen som Wilmer skulle spela i Bullerby Cup. De har varit så otroligt duktiga!! Brorsan och familj var med så småtjejerna styrde och gick iväg på äventyr på egenhand när tillfälle gavs :-P Ett Intersport tält var uppställt så Malin och jag gick dit en sväng och de hade en hel del. Köpte ett Adidas set till Wilmer som jag tänkte som gympakläder i höst, en Adidas luvtröja och en cykeltröja till Fred och så en Puma top till Julia. Fanns inget till små barn tyvärr. Efter matchen följde vi med Patrik och barnen och alla de andra till campingen och fikade lite. Småtjejerna fick plaska lite nere vid vattnet. På hemvägen blev det pizza i Kisa.

Igår och idag har det varit bad på schemat, vädret har ju varit super så det är bara att passa på. Igår var vi vid Lillsjön och idag blev det ett bassängbad (utomhus förstås) som barnen älskar. Vi hade sällskap av en klasskamrat till Wilmer och hans familj. Storebrodern går i Julias klass för övrigt.

Igår kom detta guld i min ägo och jag är lycklig!!



Dessvärre var klockan ganska mycket när dessa 2 kilon kom i mina händer så jag stod och rensade, delade och förvällde svamp till halv två inatt.

Slutligen en bild på kära systers lilla ljuvliga






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0