*fnys*

Läste på nätupplagan i en av våra kvällstidningar *host host* att Sven Otto Littorin vunnit en resecheck på jag tror det var 15 000 kr tidigare i år för en motivering i en tävling som resebolaget (Ving) tyckte var vinstvärdig. Informationsansvarig på Ving kunde inte bekräfta att det var DEN Sven Otto Littorin men tydligen finns bara en med det namnet folkbokförd i Sverige enligt tidningen.

& då fnyser, spottar och fräser jag ut "-Ja det kan ju den idioten behöva efter att ha lagt sina pengar på sexköp!"

#&Q%&//TQ)&¤)(&%



Kommentarer
Carro L

Om det är kravet för att vinna en resecheck kommer vi nog aldrig vinna:)

2011-08-17 @ 19:07:26
Nina

Nej och om det är kravet och jag vinner så är jag illa ute med mitt liv :-)

2011-08-18 @ 22:51:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0