Kalas

Vi rustar för kalas imorgon. Shit vad mycket skit det är i "smykera" som mormor skulle sagt, sann smålänning som hon var ♥

Försöker ständigt hålla efter hemmet men det är när vi ska ha folk som jag upptäcker hur mycket det är egentligen som måste tas tag i. Hua :-P

Kan dock längta tillbaka till tiden då jag var sådär fixig och lagade mat till kalasen och bakade allt som bjöds på. Idag varken hinner eller orkar jag det, tyvärr. Så kalaset imorgon är beställt kan man säga :-D Skönt kan jag tycka men samtidigt roligt när man får fixa själv, bjudmat osv gillar jag att greja med. Men när vi blir såhär många (på min sida är vi många) så är det bara att inse att tiden och orken inte finns. Kanske skulle jag kunna klämma in det men det skulle "kosta" för mycket av annat runt omkring så nej, det är det inte värt.

Så det blir enkelt, köpt och förhoppningsvis gott imorgon :-)

Sov gott raringar!



Kommentarer
nica

Skulle du kunna skicka mig bilderna från i lördags där barnen är med?



Massa puss <3

2011-08-15 @ 21:37:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0