Komplicerat :-D

En gammal klasskamrat sen gymnasiet som jag har som vän på Fb hyvlar av den ena klokheten (tycker han i alla fall) efter den andra när det gäller kvinnligt och manligt. Häromdagen var hans status denna:

När en kvinna säger "va?" menar hon inte att hon inte hörde dig utan i själva verket ger hon dig en chans att säga nåt annat än det du sa!

Jag kunde knappt sluta garva. Igenkänningsfaktorn är grym och jag garvar åt det med. Det är ju bara att fortsätta skratta när jag konstaterar att relationen kvinna och man sällan är rak och definitivt en smula (!) komplex...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0