Kronprinsessbebis :-)

Ah jag skulle ljuga om jag sa att dagens stora nyhet om att Kronprinssessparet väntar sin förstfödd* inte berört mig. En ny liten människa är på väg och "den" råkar vara i offentlighetens ljus, helt ovetandes och precis så underbar, ny, okänd och fantastisk som alla andra små. Jag önskar denna lill* välkommen när den behagar komma och jag hoppas att media och övrig offentlig uppmärksamhet kommer vara snäll mot denna lill*.

Bemöt även Kronprinsessparet med den respekt, ödmjukhet och känsla som ni själva önskat i detta sammanhang!

Många är vi som vet hur alla känslor stormar, det fysiska måendet går upp och ner osv och utan att vara royalist så kan jag hävda att fröken kunglighet genomgår precis samma sak och därmed bör bemötas med visst integritetstänkande.

Tack gode gud för att jag inte är Kunglig! Eller offentlig överhuvudtaget.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0