Barnen, barnen, barnen.....

I dessa tider går mina tankar (lite mer än vanligt) till alla barn i vårt land som inte upplever julen på samma mysiga sätt som vi kanske gör här hemma.


Barnen i Ludvika som är utan pappa då han misshandlades till döds på väg hem från julfesten...


Alla barn som blir misshandlade...


Alla barn som oroar sig inför mammas och pappas alkohol- och drogintag under storhelgen...


Alla barn som inte får en enda julklapp pga fattigdom...


Alla barn som inte får en enda julklapp pga att pengarna gått till alkohol el droger...


Alla barn som ligger sjuka i cancer utan att veta hur framtiden ser ut...


Det finns så många barn i vårt land, precis i samma åldrar som dina och mina barn, precis lika förväntansfulla, precis lika mycket barn som ändå inte får vara barn.


Det finns så många organisationer som hjälper barn och det är MITT och DITT jobb att se till att de kan fortsätta!


Det är ingen jul utan att bidra till att fler barn utöver mina/dina egna får en jul och en god start på det nya året.


BIDRA!!!!



Kommentarer
Om 4barnslivet

Sv; Tack snälla! Nu känns det bättre:)

Kram ♥

2011-12-22 @ 10:40:19
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0