Fyra små åskmoln och jag brast ut i skratt!

Imorse tycktes de flesta utav barnen vaknat på fel sida. De stora störde sig på varandra och ilsknade till för mindre. Lova kände nog av detta och tyckte det var passande att reta Wilmer samt att vägra klä på sig. Elliot var så trött så han helst bara ville bli buren vilket är lite svårt när det är så mycket som ska fixas. Tänk om man vore bläckfisk ;-)


Mitt i all röra så bara brast jag ut i skratt, de stora titta på mig med irriterade blickar och verkade undra om jag inte var riktigt klok. För något roligt hade de då rakt inte sett eller hört som gjorde att de ville skratta ;-)


Jag kände bara "att tänk om någon filmade nu, hur skulle det se ut!?" :-) Vissa morgnar är kaosartade med fyra barn som ska i ordning och iväg och ibland är det verkligen inte ett dugg roligt men ibland blir det som idag, att man inte annat kan göra än att skratta åt det!



Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma

åhhaha kan verkligen se detta framför mig. Kan förstå varför du började skratta. :)



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50-100kr och då ingår ALLT. Pengarna går även till sonens sparkonto. :)

2011-12-16 @ 20:44:07
URL: http://justababy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0