Marängsviss

Elliot vaknade strax innan två inatt genomförkyld och Lova är på gång med. Misstänker små kusinbaciller då vi träffade en nysande och snorig liten Ewelyn innan helgen :-)

Igår fick jag rycka ut som barnvakt en stund åt Ewelyn då det kört ihop sig för Joel och Malin. Hämtade Lova på dagis och vi åkte och handlade och sen direkt till Malin och Ewelyn. Det handlade bara om en dryg timme så det gick bra, Ewelyn var lite ledsen en stund så vi kollade Pippi hon och jag medan Elliot kollade in lägenheten och Lova lekte i Ewelyns rum :-)

Jag smet ner till stan och fixade en present till Fred innan vi åkte hem, tog en kvart knappt innan jag var tillbaka men då var det körsång. Elliot grät och Ewelyn grät, Ewelyn för att Elliot satt i Malins knä. Inte lätt att vara liten...

När jag kom hem med de små så hade Julia och Wilmer vispat grädde och skivat bananer till marängsvissen som vi skulle festa på när Fred kom hem.



Lova är hos farmor idag och jag ska försöka pynta lite och städa. Känner mig dock helt luddig i huvudet av trötthet, vi somnade väl om vid tre tiden inatt men Elliot har vaknat nästan en gång i halvtimmen och bökat och smågråtit :-(

Hoppas ni får en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0