Nattarbete

Elliot somnade inte förrän närmre 21.30 och jag somnade med honom. Ammade honom det sista jag gjorde och vi la oss i sängen han och jag och det är så ljuvligt mysigt. Den lilla, varma, mulliga goa kroppen och små knubbiga fingrar som ligger och plockar.


Redan strax efter 24 vaknade han och var jätteledsen. Ville inte amma, inte ha nappen. Så jag gick med honom inne i sovrummet i mörkret ett bra tag innan han somnade och jag kunde lägga ner honom.


Själv gick jag upp för att borsta tänderna och släcka ner men kände att jag dels piggnade till och dels mådde lite tjuvtjockt så ville inte lägga mig.


Så nu är kl snart 02 och jag har nu plockat i disken i diskmaskinen, torkat av bänkar och bord, plockat upp en massa leksaker, slängt i en maskin tvätt och påbörjat städning av toaletten. Galna idéer mitt i natten ;-) Men skönt i morgonbitti :-)

Elliot har hunnit vakna en gång sedan jag gick upp så jag anar att det är något som inte är riktigt ok med honom med förutom förkylningen.


Börjar känna mig lite luddig i huvudet och grusig i ögonen nu så ska nog pallra mig i säng och hålla tummarna för att jag inte vaknar snart och mår skit.


Hoppas ni sover gott :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0