Nu så.

Klapparna är klara. Köpt, rättvist och inslaget :-) PUST säger jag!

Syrran och jag åkte in med småkillarna till stan på förmiddagen, Lova fick vara hos mamma och mysa. Lätt att få parkeringsplats och inte alls mycket folk men när vi hade lunchat och var i princip färdiga med inköpen så strömmade det in folk och vi var mycket glada över att vi då var på vär därifrån.

En trevlig dag och båda grabbarna var så snälla.

Lova och Fred sover hos farmor inatt och jag tänkte nu, då de andra barnen lagt sig, dra igång med något som hängt över mig ett tag och som måste göras. Rensa Lovas rum. Bort med en massa prylar. Finns ju risk för att det fylls på på julafton så utrymme behövs. Samt att hon faktiskt inte leker med alla saker på långa vägar.

Så kaffebryggaren puttrar nu och jag ska sätta igång innan jag sitter här och börja såsa till :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0