Andra sidan! Finally!

Ja det känns som att jag är på väg ut på andra sidan. Äntligen. Bort från graviditetskoman. Visst är jag trött men sista dagarna har det inte varit sådär knäckande och totalt omöjligt att bestrida tröttheten och framförallt har jag orkat göra lite :-)


Så asocial som jag varit sista tiden minns jag knapp när/om jag någonsin varit. Har inte ens orkat vara med mig själv.


Hoppas detta står sig sista veckorna nu. Sen är det tillåtet att vara lite trött men det är ändå en annan trötthet än denna förlamande som golvat mig helt en tid nu.


Nu är det röj, röj som gäller. Här hemma alltså. I form att städning, fix och iordningsställande för den lille osv.


Återkommer med bevis :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0