En kväll (och ev natt) utan barn

Sovmorgon! Åh helt underbart! Lova ledig med mig, Fred på jobbet och de stora hos mormor och lillsnörpan sov till 8! Hon var på så gott humör när hon vaknade så vi låg och myste under täcket, pratade och sjöng sånger :-)


Efter frukosten åkte vi för att hämta Julia och Wilmer hos mormor.


Julia skulle sen vidare på shoppingtur med två kompisar så Wilmer, jag och Lova åkte till Mc D och åt lunch. Därefter mötte vi upp Fred på jobbet och åkte sen Godishuset och lyxade till det med en massa godisinköp inför helgen.


Nu är Fred på väg med Lova till farmor som ska sova där, för första gången hos farmor och för andra gången borta över huvudtaget. Får se när inatt vi behöver hämta henne ;-) Känns lite konstigt att hon inte ska vara hemma inatt. Kommer sakna henne något grymt m,en givetvis lite lyxigt occh skönt också eftersom hon trots sina 2 år stökar lite om nätterna. Nu sover ju jag som en kratta pga graviditeten men vi kommer ju ändå få sova ostört inatt om vi inte får något telefonsamtal förstås :-) Det är lyxigt det! & sova tills vi vaknar imorgon, även om det så bara skulle vara till 7 så får vi ju sova tills vi själva slår upp ögonen.


Nu ska jag fixa mat och det blir biff, ugnsrostade potatisskivor, bea och sallad. Mums!


Julia är hos en kompis och ska kanske sova där, Wilmer har åkt till Patrik så det kan bli en natt helt utan barn inatt. Mycket märklig känsla i så fall.


Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder på soffbytet bl.a.


Ha en riktigt skön fredagkväll nu allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0