Grym magkatarr

Kvart i nio vaknade vi. Så vansinnigt skönt! Ytterligare en timme låg vi kvar i sängen och bara njöt av lugnet och småpratade. Första gången på drygt två år. Vi ringde farmor nästan direkt förstås för att höra hur det gått. Lova hade sovit hela natten och vaknat vid sju. Så skönt att veta att det fungerar.


Julia kom hem igår kväll, ville inte sova borta. Jag fick en grym magvärk igår kväll så något mys blev det inte :-( Rejäl smärta i övre delen av buken. Först gick tankarna till havandeskapsförgiftning. Har aldrig haft det men vet att en del beskriver smärta i övre delen av buken och jag har ju mått skit sista dagarna för övrigt med. Men sen anade jag magkatarr, av den grövre sorten. Tog en Losec och la mig och efter någon timme lättade det lite. Men hu vad ont det gjorde, värkte ut i ryggen och gjorde mig kallsvettig. Känner av det idag med men inte alls som igår. Får vara försiktig med vad jag äter.


Nu ska vi äta frukost. Tomt vid frukostbordet men vi skulle ljuga om vi sa att det inte är lite skönt att slippa riskera att få en macka, en kladdig sked el liknande kastandes i huvudet ;-) Det viner en del saker över bordet här när fröken fräken sitter till bords :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0