Risig



Har sista dagarna mått dåligt och gör fortfarande så idag har jag mest vilat och inget blev som jag tänkt. Mår illa, huvudvärk och känner mig helrisig. Vet inte vad det är, inte vill det ge sig i alla fall.


Orkar inte laga mat till kvällen så får väl se om sambon fixar eller om vi köper färdigt.


Kanske ringer min bm imorgon för en koll av lite värden osv.


Julia var nöjd med melodifestivalen igår förutom att inte Lova Generation gick till finalen direkt, hon gillade dom skarpt. Själv tyckte jag vl att Linda Bengtzings låt var en riktig schlager och svensktoppslåt om än inte den första jag själv skulle sätta på och spela högt :-D Nicke Borgs låt var jättebra men kanske inte en schlager. Men å andra sidan, vad är en schlager nuförtiden???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0