Sportlov

Här har de stora barnen sportlov denna vecka. Men jag ska börja med att ge er ett tips, skaffa ALDRIG en varböld som ni måste uppsöka Vårdcentralen för att få behandlad! Jag har idag varit med min och själva sticket med skalpellen var ingenting men när läkaren klämde, det var så jag såg stjärnor och blev helt matt. Gudars så ont och jag trodde aldrig hon skulle sluta! Känns väl lite sjåpigt med tanke på att jag snart ska föda barn men det är liksom en helt annan grej :-D


Nog om det...


Idag är en lugn och ganska blank dag i schemat. Imorgon ska jag på TUL (tillväxtultraljud) och sen tandläkaren direkt efter det för att fortsätta rotfyllning av en tand. Jippi :-S Wilmer ska sova på fritids, en aktivitet de gör på fritids här på sportlovet. Jättemysigt och spännande tycker alla barn. Onsdag ska de stora barnen åka till min mamma och sova över och mamma och syrran ska ta med dom på bio och äta ute, mysigt. På fredag tänkte vi att vi kanske skulle ta en sväng till simhallen med alla barn. Så den här veckan lär nog pinna på ganska bra.


Nu inväntar jag folk som kommer och ska kolla på vår skinnsoffa med fåtöljer som vi annonserat ut. Om de ska ha dom så står vi utan soffa och måste leta snabbt efter ny :-) Dock är det i vardagsrummet och vi har soffa i tv-rummet och det är ju det viktigaste :-)


Ha en fortsatt fin måndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0