Lördag!




Kände direkt när jag vaknade imorse att det inte var någon bra dag... Sovit dåligt pga foglossning och rygggvärk, om möjligt ännu mer igenbommad på ena örat, hostade som en tok och bara kände att humöret var i botten. Ingen bra start på dagen m.a.o.


Tog mig samman efter frukosten och grundmålade Lovas små stolar. Lite plock, en dusch och sen tog vi ett tjejrace in till stan jag, mamma, syrran och Julia.


Lönehelg, resten fattar ni!


Dagens shopping: Fyndade lite kläder på Cubus till Lova och Wilmer. En mascara, Clarins wonder lenght om någon skulle vara intresserad ;-). Tavelhylla. Fransgardiner till Julia. En skiva med barnmusik till Lova.


Kära mor skämde bort sitt förstfödda barnbarn med en JÄTTEFIN matta till hennes rum. Blev så tjusigt så med nya gardinerna och mattan :-) Julia supernöjd!


Nu ska jag måla Lovas stolar rond 1 av 2. Sen blir det godis och mys i soffan med la familia.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0