♥ Bästa vänner ♥

Igår hade vi en skön morgon, värsta sovmorgonen bjöd alla barn på :-) Dock stökas det ju en hel del om nätterna här så de små trollen är skyldiga oss många sovmorgnar för att kompensera allt nattarbete;-)


Jag hade på eftermiddagen en bokad dejt med fina Sofia ♥ en av mina bästa vänner. Var längesen vi sågs nu så det var sannerligen på tiden. Vi drack lite kaffe där innan vi åkte iväg för att få prata ostört. Vi åkte till en park och där dukade Sofia upp picknick som hon fixat, så himla mysigt. Ost, kex, olika frukter och cider. Timmarna flög iväg och ändå hade vi massor kvar att prata om när vi bröt upp. Bästa vänner är underbart att ha.


Fred och småbarnen var hos hans mamma under tiden. Vi tränar ersättning med Elliot men fatta att den lilla trollungen inte äter det! Jag ska ju nämligen vara med på min älskade systers förlossning och då måste ju Fred kunna mata Elliot här hemma. Pumpa har jag alltid varit kass på och inte gillat alls att hålla på med men om det nu är så att lilleman hellre svälter än äter ersättning så måste jag väl försöka hitta en pump och pumpa ur. De är envisa de små liven, det ska vara the real thing :-)


Min rygg har packat ihop helt :-( Beror på allt ammande hela nätterna, jag orkar inte sitta och amma nattetid eftersom han vill hänga där hela nätterna så därför ligger jag vilket jag alltid tyckt varit skönt och smidigt. Men nu har det blivit för mycket, monotona ställningar som inte är bra för ryggen så nu har jag jätteont. Vet inte riktigt hur vi ska komma tillrätta med det hela...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0