Fot-spa

Igår var en tråkdag, regn och vi tog oss inte för något alls. Det är ju liksom halvsjukt här i stugan med så det fick lov att gå på lågfart igår.


På kvällen tog hela familjen utom jag en promenad medan jag fixade kvällsmat, tacos. Sen hade jag med grejer till fot-spa som jag lovat de stora barnen att göra på dom så det fick det bli. In på toaletten med en i taget, liten prat- och mysstund medan jag smörjde in deras fötter i bivax, peelade, badade och masserade fötterna och sen filade och smörjde. Deras små fossingar doftade supergott sen och var så lena och goa :-)


Sen blev det tv med chips och lördagsgodis. Jag hade en liten pratstund med mamma och syster. Det är nära nu för min älskade syster, 2 veckor kvar till bf och det är så spännande och ska bli så mysigt med en liten nyfödd i familjen igen. Vår kille börjar ju bli stora pojken ;-)


Soffhäng ;-)


När jag la mig igår så sovs det på alla håll, de minsta sussade djupast tror jag :-)







Nu diskas det, plockas och packas ner för det som inte behövs kan vi lika gärna packa ned. Sen får vi se vad det blir efter lunch, något måste vi hitta på. Regnar inte idag men det är långt ifrån strandväder så det får bli något annat.


Ha en skön lördag allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0