Prinsen...



...är idag 4 hela månader ♥


Att ha en 4-månaders bebis i huset gör mig galen av lycka! Han börjar förstå sig på bus, han skrattar, gurglar och jollrar, greppar saker och allt ska in i munnen, rullar från rygg till mage och så tillbaka och jag fascineras utan dess like av alla färdigheter han presenterar trots sin korta tid här på jorden. Att sen de här små godingarna i den här åldern har en massa gosiga veck över hela kroppen och små, runda, fasta kinder att pussa sig tokig på är ju en enorm bonus. Älskade lilla unge ♥


Idag har jag hållit igång hela dagen så nu är jag helt slut, jag tror och framförallt hoppas att allt är nedpackat utom det sista såsom tanborstar och liknande som måste packas ner imorgon.

Lova är tyvärr jättevissen än :-( Tycker så synd om henne. Hoppas hon snart får börja piggna till så hon får tycka att veckan som kommer är rolig med och orka leka och greja.

Hoppas även att resan ner ska gå bra, tänker då främst på lilleman som har en förmåga att sjunga högljutt när han åker bil. Får bli många stopp.

Kommer inte ha med något internet mer än det vi har i androiderna så jag kommer inte vara någon flitig bloggare denna vecka men någon liten uppdatering ska jag försöka bjuda på förstås :-)

Ha det så gott allesammans, det ska vi ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0