Spa - Homeparty

Idag har vi inte gjort många knop här hemma mer än varit med barnen, städat toalett och tvättstuga. Samtliga saker i lagomt och behagligt tempo :-)

Vädret har varit kass här i helgen så några uteaktiviteter har det inte blivit som egentligen var tänkt. Men nu kommer väl solen när de som jobbar inte har helg längre ;-)

Var ikväll bjuden på homeparty med lite spatema hos Camilla. Passade mig utmärkt, lugnt, bara tjejer, mysigt, avslappnande och riktigt bra grejer. Ett par härliga timmar. I augusti ska jag ha det hemma här så det är väl dags att bjuda in så det kan bokas in i kalendern.

Imorgon ska jag till tandläkaren och fylla den tand som rensats, lite bökigt bara var man gör av alla barn eller de små rättare sagt. Fred har varit ifrån jobbet mycket så det känns inte så poppis att han ska komma hem för den lilla stunden men det löser sig. Sen är jag klar hos tandläkaren äntligen bortsett från att den rotfyllda tanden behöver byggas upp. Det har inte varit gratis med tandläkaren i år kan jag lova :-O

Nu ska jag sova!

Hoppas ni haft en fin helg och att solen lyst lite på er i alla fall :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0