Trött

Hemresan igår gick toppen. Alla barn stod ut fint med den långa resan och den gick bra mycket fortare än ditresan. Vi åkte mest E4 hem och det gjorde en hel del. Igår blev det mest lite uppackande, matfix och sen sova. Fick tillaga 2 fläskfiléer lite snabbt igår kväll då vi vid ett stopp upptäckte att kylväskan stod på warm istället för cold :-O Så de 2 fläskfiléer jag köpt för grillning i Åhus på fredagen, som inte blev av, hade ju tinat :-)


Natten blev inget vidare, Elliot bökade och ville tutta konstant och Lova vaknade flera ggr på allt annat än angenämt humör. Så någon sammanhållen sömn blev det inte, vet inte hur många ggr jag tittade på klockan inatt och undrade om det var sant att den inte var mer :-S


Idag har jag hämtat kära syster hos mamma, varit i Mjölby en sväng och sen fixat här hemma. Nu har jag bakat frallor och tänker plocka i ordning och sen hoppa i säng. I hopp om lite mer sömn inatt. Är svintrött rent ut sagt ;-)


Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0