Uteblivet bloggande

Ja sista dagarna har jag sannerligen inte varit någon bra bloggare, om jag nu ens är det annars men då mer innehållsmässigt, men förklaring kommer att komma :-D

Nu sitter jag här och svettas i denna kvalmiga värme som knappast får någon att trivas. ÄLSKAR sommar och värme men kvalmigt, fuktigt, tryckande och klibbigt kan jag klara mig utan faktiskt. Att lukta svett trots att man duschade för en halvtimme sen, att se ut som en tomat i nyllet trots att man försökt fixa sig lite, att håret slickar sig runt huvud och nacke av svett fast man pillat i ordning det ÄR faktiskt inte mysigt. Framförallt, att ligga 4 i 1 en säng är verkligen inte lockande inatt, jo vi har en 1,80 säng men vi funderar på att utvidga den på något sätt. Varken kidsen eller vi sover ju ok om nätterna.

Igår fyndade jag en hel del på rean. Med 4 barn gäller det att syna hyllor och stänger med kläder i butikerna i dessa reatider och jag hittade massor. Till alla 4. Blev Ikano så det blev inget PO.P som jag tänkt då den butiken inte finns där men Cubus, Lindex, H&M plöjde jag och främst på Cubus hittade jag mycket. Inte "stans" finaste kvalitet men de har en del lite roligare kläder och en hel del bra kläder för de minsta som är i en "slit och släng" period.

Födelsedagspresenter till Julia är nästan klart, dagen närmar sig med stormsteg och det verkar vara stort att fylla 12. Nära tonåren men ändå inte så stor riktigt :-)

Pratade med de stora barnen förut och Wilmers lag hade vunnit första matchen idag på fm med 2-0 och han var mäkta stolt då han gjorde första målet :-) De har spelat en match ikväll som jag inte vet hur den gått än och imorgon är det en match men då är det Norrköping och då blir det tufft. Elitlagens "knattelag" tenderar ju att vara himla bra så då blir det kämpa. Jag håller tummarna :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0