85 år

Idag har mamma, syrran och min morfar varit här och ätit och till efterrätt blev det jordgubbar,glass och grädde som mamma hade med. Lova och morfar var i vardagsrummet vid ett tillfälle och jag hörde hur dom pratade och grejade, även mamma uppmärksammade dom och påtalade att det är 85 år mellan dom. 85 år! Det är helt otroligt egentligen. Har inte reflekterat över det på det sättet förut. En hel livstid i åldersskillnad. Långt ifrån alla som får uppleva sin gammelmorfar. Mina stora barn kommer ju verkligen att minnas honom för alltid.

Ny vecka på intågande och den kommer tillbringas i bilen typ ;-) Julia har sommarskola 8.30-12.30, Wilmer fotbollsskola 9.30-16, Lovas dagistider är 8.15-11.15. Ja ni ser ju själva :-O Däremellan ska även vårdcentralbesök och tandläkarbesök fixas så jag kommer som sagt sitta i bilen mest hela veckan och packa ur och in småbarnen. På tisdag är volvon fixad och klar, tills dess får vi skumpa gammal hederlig saab :-)

På tisdag är det även födelsedag här i familjen, får se om något kalas ska ordnas framöver :-)

Nu ska jag ta en macka och slappa framför tv:n en stund tror jag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0