En finfin dag ♥

Tidig morgon då Wilmer kom hit imorse, han ska vara här i helgen (JIPPI!) och Patrik jobbade idag så han släppte av Wilmer här imorse. Så dagen började bra redan där :-)


Vid 10 hade jag bokad fikadejt inne i stan med fina Anna och fina lilla Edith, ett kärt återseende kan man säga :-) Jag min klant glömde presenterna till Edith hemma, kom på det på motorvägen så då var det lite sent :-(

 Fred gick en sväng på stan med Wilmer, Lova och Elliot medan Anna och jag fikade men sen slöt vi samman och gick till Bosses glassbar allihop. Den glassen är grym! Bosses alltså ;-) Oslagbar! Egentillverkad som står i en klass för sig själv. & det märks kan jag lova för kön slingrar sig alltid lång utanför vid vackert väder. Vi lyckades till vår stora glädje hinna dit innan ruschen idag så vi slapp köa.

Varmt och soligt har det ju dessutom varit idag, underbart härligt!

Ikväll blev det grillat med ugnsrostad färskpotatis, bea och sallad. Det satt där det skulle ;-P

En annan mindre rolig sak är att Elliot pojken är alldeles för mycket ledsen, kan inte låta bli att undra om det är något som "stör honom". Eller är han bara en "skrikbebis" som vill ha massor närhet och inte alls vill sova och ligga för sig själv. Kan ändå inte låta bli att fundera på om det vore värt att testa mjölkfri kost för min del. Har aldrig gjort det med de andra barnen men det kanske skulle vara värt att prova som sagt. Då får vi ju ett kvitto på om det skulle vara det som spökar och ger honom magont. Blir det ingen skillnad kan vi ju släppa det. Aja jag vet inte, ska fundera lite till. Vi hoppas ju bara att det ska gå över snart, främst för hans egen skull då det är så synd om honom för att han är så mycket ledsen. Sen är det givetvis påfrestande för resten av familjen, att hela tiden höra det där skriket men jag tror att de flesta av oss vant oss vid det här laget...

Nu är det dags att borsta tanden ;-) och sova, sov så gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0