Ibland kör det ihop sig

Fred kom hem tidigare eftersom vi skulle "klyxa" Lova och det klarar man inte ensam. Hon var jätteduktig men hade det jobbigt efteråt idag :-( Imorgon är sista gången för denna omgång (för alltid hoppas jag). Medicinen hade de inte hemma på Apoteket här så F får ta ut den i Mjölby efter jobbet imorgon.

Efter att vi ätit lunch så fick jag ju vansinnig magkramper. Det höll i sig i ett par timmar. Fattar inte vad det var. Riktigt ont. Vid 17.30 började jag känna mig skaplig och 18.30 skulle jag vara på Tupperware demon. Då brakade värsta åskovädret på länge loss här. Det blixtrade i ett och dundrade så det skakade i huset. Fräste ur eluttag, blinkade i lysena och blixten slog ner lite här och var i skog och mark. Faktiskt lite läskigt. Så skulle jag då hoppa in i duschen lite snabbt och fixa mig inför demon och då finns det inget vatten. Strömmen hade gått där vattenberedaren är kopplad. Jahopp. SUCK!



Vid 18.45 kom vattnet igång och jag kastade mig in i duschen. Strax innan halv åtta var jag där och hann med att beställa, fika och umgås :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0