Imorgon är en annan dag

För att kunna köpa generator så måste man ha med den gamla/trasiga och det hade inte Fred så han åkte i onödan för inköp av sådan. Det fanns bara länkarm till ena sidan, den andra var slut. & så till sist den inte fullt så viktiga saken men nog så irriterande var att de glasflaskor jag skulle ha till saften fortfarande var slut på Ikea. Inte helt lyckad tur på Fred så ikväll har han nu plockat ur generatorn och åker till stan imorgon fm igen för att köpa denna samt de andra sakerna. Även flaskorna skulle komma imorgon så till nästa sats saft har jag flaskor :-)


Jag har nu klippt gräset, orkade och hann (klockan drog iväg) inte hela men framsidan, ena sidan, bakom uthusen och halva baksidan är gjord i alla fall. Får se om vädret och barn tillåter att det slutförs imorgon ;-)


Nu ska jag ta hand om saften sen röja upp i köket och slutligen sova. Längtar till sängen för jag är riktigt trött ikväll.


Hoppas ni alla får en fin helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0