Magkrångel igen

Dagen började så skönt, sovmorgon och långfrukost. Sen däremot drog de där magkramperna igång igen som jag hade tidigare i veckan :-( Exakt lika illa så jag blev liggandes ett par timmar igen omväxlande med ångestladdade toalettbesök. Det är hemskt. Kan inte för mitt liv begripa vad det är. Det kommer plötsligt, hänger i några timmar och sen försvinner det. Är öm i magen och mår lite sisådär efteråt men det hemska släpper. Funderar på om det är något nytt symtom på min sjukdom (crohns) som börjat men tycker det verkar konstigt. Kommer det en gång till så ska jag ringa min läkare på mag- och tarm på US och prata med honom. För det här är inte kul om det ska fortsätta. Största skräcken är ju tjocktarmscancer. Vi som har crohns och ulcerös colit har ju en större benägenhet att drabbas av denna otäcka sjukdom. Usch jag mår dåligt bara jag tänker på det...


Nu har jag och flickorna precis kommit hem från syrran. Vi var och köpte tråd och åkte sen dit för hon skulle fixa till en klänning som Julia ska ha på skolavslutningen. Blev kalasbra. Dags att lägga liten Elliot nu som nyst hela dagen så vet inte vad det är som är på gång. Lova får vara uppe en liten stund till, vara med oss och äta. Bara hon av alla barn :-) Julia sover hos en kompis och WIlmer är hos Patrik.


Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!



Kommentarer
i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra lördag? (:



KRAM!

2011-06-11 @ 20:12:04
URL: http://prinsesc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0