Morgondagen...

...blir om en liten stund idag och jag är som vanligt uppe alldeles för länge. Denna dag började vi med försovning. Suck! Efter att jag och de små kört Julia till skolan åkte vi vidare till mamma och spenderade större delen av dagen där. Elliot är snorig men mycket piggare och feberfri :-)

Så morgondagen då...Den skulle sett ut såhär: 8-10.15 glukosbelastning på Vc för mig, jag till jobbet på möte på fm, besök på Vc i Mjölby med Julia 13.30-15.30 och så slutligen skolavslutningen (som vi har kvällstid här). Det blev liiiite mycket så jag ombokade alltihop. Utom skolavslutningen då :-D Dagen blev genast lite mer behaglig.

Lova sover hos farmor inatt så det är bara störst och minst hemma. Wilmer är hos Patrik men imorgon träffar vi honom :-) Snart kommer han vara här flera veckor, framtill Patriks semester. Lova har nästa vecka kvar på dagis innan hon har 6 veckors sommarledigt. Julia har 2 veckors sommarskola kvar, nästa och nästnästa vecka, då hon pga mycket sjukdom som resulterat i frånvaro ligger lite efter i två ämnen. Kalas att den lösningen finns.

Nu är det dags att krypa ner hos två finingar i sängen, en stor kille och en pytteliten :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0