Rabarbersaft

De första två upptappade rabarbersaftflaskorna står här :-) Något lite för syrlig så nästa gång får det bli lite mindre citron men annars jättegod. Måste köpa fler flaskor, de har ju såna som på bilden fast större för typ 20 spänn på Ikea. Nu har jag tappat i alla möjliga flaskor :-D





Nu ska jag ta en promenad med Elliot och Fred ska klippa gräs. Tar ju nästan ett par timmar att klippa allt vårt gräs. Sen ska jag plantera växter som jag varit och köpt nu på förmiddagen.

Synd att solen lyser med sin frånvaro idag bara men det ser ut som det ska bli fint i helgen i alla fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0