Skor

Har varit i skoaffärer med förpubertal dotter och letat avslutningsskor. Jesus säger jag bara! Av ca 3500 par skor fanns inga bra, jag är numera tant för alla skor jag plockade fram var pinsamt tantiga, barnavdelningen är helt ute och att köpa ett par skor för 400 kr som sen troligen bara kommer att stå då kilklacken var alldeles för hög för att bara balansera runt på till vardags är helt okej.

Resultatet blev i alla fall ett par svarta i gladiatorstuk med lagom kilklack för 299 kr. Jag tror att vi båda är nöjda ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0