Vi är lite sjuka

Elliot är förkyld och febrig, inte jättehög men runt 38,5. Han har sovit dåligt inatt, tror han haft ont i halsen :-( Så synd om de små när de blir sjuka. Han är inte genomsnorig utan mer tjock i näsan och nyser hela tiden.

Min mage är helt ur balans. Gårdagens kramper har fortsatt idag om än lite lindrigare men något är fel. Antingen är det ett skov jag har med nya symtom eller så är det något annat. Imorgon blir det i alla fall samtal till mag- tarmkliniken. Vet ju dock allt jobbigt som jag har framför mig om det är magsjukdomen, coloskopi, kortison, ny medicin samt op. Aja ingen idé att oroa sig i förväg, det förändrar ju liksom ingenting :-)

Hoppas ni har en skön söndag! Här lyser solen idag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0