Förvirrade människa

Jo det är jag det, den förvirrade människan. Skulle till Mvc idag och hade tid 8.30. Var i väntrummet 8.15. 8.40 slår det mig, ja men jag har ju kollat på lappen för förra besöket! :-S Så jag knackade försiktigt på hos min bm som meddelade att det var 10 jag hade tid. Tur att det inte var ännu senare :-D Gick och tog en fika och till Apoteket så var snart den timmen till ända.


Värdena var bra idag. Skönt. Långtidssockret hade dock gått upp lite. Hoppas han kommer snart så det inte ska stiga mer såhär allra sista tiden och åtgärd ska behöva sättas in.


Som ni förstått så hade hinnsvepningen i början av veckan ingen effekt precis som jag visste så därför gjorde min bm en till idag :-D & hon bokade in mig på en till nästa vecka, allt för att röra om i grytan och göra så jag ska slippa gå över tiden.

Tog en sväng till Tornby (Ikanohuset) sen då jag behövde något så spännande som "bra extensions", förlängningshakar till min ena amningsbh då den sitter alldeles för stramt för att det ska vara bekvämt.

Hade ju tänkt åka hem och städa och greja men är helt slut nu. Inte mycket man orkar, känns som jag är typ 100 år. Så jag tänkte försöka mig på en kort lur och sen ta mig upp för att hinna en del av städningen innan resten av la familia kommer hem. Får väl se hur jag lyckas med det :-S


(Mamma om du läser det här, vart har du tagit vägen??? Du är helt tyst ju, du vet att du kan ringa mig med va ;-) :-) Kramar!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0