SOOOOOOL

Vilket underbart väder det bjudits på idag. Ni som haft tid och hittat en läplats i solen idag har nog haft det toppen :-)


Min dag har varit ganska rörig men jag har ändå hunnit känna att den försiktiga vårsolen värmt lite.


Liten Lova är tyvärr rätt snorig igen och har varit vaken några ggr sen hon somnade ikväll. Hoppas hon inte ska bli sjuk utan att det är en snabbt övergående förkylning.


Internatioenlla Kvinnodagen idag. Är egentligen inte mycket för det där att saker ska firas, uppmärksammas osv 1 speciell dag. Kvinnors situation i världen ska finnas i fokus varje dag. Det männen tycks glömma en sådan här dag är hur viktiga de är med. Istället för att skämta bort den, stå passiva eller liknande så kan de stå upp för kvinnans rätt i världen och visa sin ståndpunkt. Det om något skulle "skrälla" högt en dag som denna. 


Nu ska jag krypa ner i sängen och lösa lite korsord och invänta John Blund som jag vet befinner sig i trakterna :-)


Sov gott allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0