Ursäkta mitt ovårdade språk, men...

...förbannade gubbjävel!!!!!!


På Tornby parkeringen idag var det konstigt nog tjockt med bilar och jag önskade en plats så nära ingången som möjligt då jag är smått handikappad. Längst upp är familjeparkeringar och handikappsparkeringar så jag cirkulerade där för att se om det gick att få någon plats. Råkade köra lite för långt förbi en familjeparkering och mitt emot kommer en man i 55-årsåldern i sin tjusiga, nytvättade bmw. Jag lägger i backen och ger tecken in mot parkeringsplatsen och mannen stannar. Medan jag åker bakåt åker mannen framåt och svänger sen graciöst el nåt in på den parkering som jag hade för avsikt att ta. Jag blir så jäkla arg så det känns som att det bokstavligen ryker ur öronen. Jag har bilar både framför och bakom mig så jag kan inte kliva ur. Kör förbi och ser till att få ögonkontakt med gubbskrället och skakar ilsket på huvudet åt honom. Han vänder snabbt bort huvudet i en rörelse och med ett ansiktsuttryck som tydligt visar att han vet vad han precis gjorde.


Vad är det för fel på folk!?! Fattar de inte att de en vacker dag åker på stryk om de gör sådär!! Hade jag haft möjlighet så hade jag läst lusen av honom! Tvingat honom att flytta på sin förbannade bil. Idiot!


Man bråkar inte med en höggravid kvinna hade då varit den karlns stora lärdom för dagen!


Framförallt tar man inte den parkeringsplats som hon tydligt signalerat om att hon skulle ta på en full parkering. %#/&%¤/¤#"(&)&)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0